Dag 24 – Palm Springs -> Los Angeles

Vandaag kon er eindelijk weer een beetje uitgeslapen worden. Heerlijk. De check out tijd is in Amerika 11.00, dus haasten is niet nodig.

Om 10.00 vertrokken we uit het hotel. Eerst zijn we richting de IHOP gereden voor een lekker ontbijtje, deze lag immers toch op de route. Onderweg kwamen we een fashion outlet tegen met wel 180 winkels.

Je geloofd het niet, maar Mario stelde voor om hier nog even langs te gaan na het ontbijt. Hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Maar eerst even ontbijten. We hebben de IHOP rollend verlaten, want man… wat krijg je hier altijd een achterlijke hoeveelheid eten.

Vandaag zijn we toch wel de grootste outlet tot nu toe tegen gekomen. We zijn dan ook weer goed geslaagd. Alhoewel Mario inmiddels wat kritischer is om iets te kopen, want die heeft koffer stress. Het zal een uitdaging worden, maar ik geloof erin dat we het allemaal mee gaan krijgen.

Na het shoppen zijn we richting het hotel gegaan. Dit was nog 2 uurtjes rijden. Daar zijn we inmiddels wel aan gewend en de tijd vloog om.

Het hotel heeft een top locatie. Nog geen 5 minuutjes wandelen bij Venice beach vandaan. Daar gaan we de komende dagen goed gebruik van maken.

Na het inchecken hebben we even een powernap gedaan omdat de vermoeidheid er inmiddels wel in is geslopen. Maar daarna konden we er weer helemaal tegenaan.

We zijn gelijk naar het strand gelopen. Onderweg zijn we al een aantal strandtentjes tegen gekomen, waar de sfeer er goed in zat. Op het strand hebben we over de pier gewandeld, waar men volop aan het vissen was. Ik heb niemand een vis zien vangen, maar misschien waren we er net te vroeg, want de hengels werden nog uitgegooid.

Daarna zijn we lekker wat gaan eten bij the Venice Whaler. Alleen de naam vonden we al grappig. Er hingen overal tv schermen en er werd fanatiek footbal gekeken. Het gejuich van m’n moeder is er niks bij, zo fanatiek waren de mensen hier.

Morgen staat er een dagje strand op de planning. Het wordt morgen 27 graden, dus dat wordt vast genieten.

6 thoughts on “Dag 24 – Palm Springs -> Los Angeles

1. Volgens mij is dit jullie laatste hotel toch ? Lekker hoor, Venice Beach. Gewoon even lekker lui aan het strand en mensen kijken. Er loopt genoeg bekijks rond daar. Ben benieuwd wat de Douane van al jullie nieuwe kleding vindt.πŸ˜‰πŸ˜‰

2. Ik zie geen probleem, gewoon alle prijskaartjes eraf ,alle kleren in bed gooien er drie nachten in slapen wat oude sokken erbij en geen stress aan de douaneπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    Have fun on the beach😍

3. Heerlijk relaxen op het strand dat gaat helemaal goed komen🌞🌞🌞
    Nog nooit geen problemen gehad met 5 paar uggs in de kofferπŸ˜œπŸ€£πŸ™ƒ

4. Jullie fantastische reis afsluiten op de beach πŸ–οΈ kan niet beter. Bijkomen van alle indrukken en belevenissen. Super leuk dat wij met jullie me mochten lezen deze reis . Lekker genieten nog de laatste dagen β˜€οΈπŸ˜˜